Goedkope container huren voor vertrouwelijke documenten

15 september 2018

Posted in Bedrijven en Bedrijfsleven

Afgelopen jaar hebben we eens kritisch gekeken naar de manier waarop onze voorraden ingedeeld zijn. We kwamen erachter dat we veel meer ruimte konden benutten door het allemaal opnieuw in te delen. Stapelbare goederen bij elkaar, de machines en apparaten bij elkaar, de schappen wat dichter op elkaar en het wegwerken van alle papieren die we verzameld hadden de afgelopen jaren. Toen we in de papieren keken, kwamen we erachter dat dit geen gemakkelijke klus zou worden. Op nagenoeg alle papieren stonden de gegevens van de klanten en de bestellingen die zij geplaatst hadden. Daarnaast waren er veel oude offertes binnen de berg met papieren beland, met prijzen die we nu niet eens meer zouden kunnen noemen. Deze papieren moesten vertrouwelijk behandeld worden, maar de duizenden papieren moesten vooral weg. Een papierversnipperaar zou ons dagen gekost hebben, maar gelukkig werden we gewezen op de mogelijkheid van een goedkope container huren via bedrijfsafval.nl. De mensen van BedrijfsAfval garandeerden ons dat niemand bij de papieren kon komen en dat zij op een vertrouwelijke manier vernietigd zouden worden. Om dit echt kracht bij te zetten, kregen we zelfs een certificaat zodat we eventueel onze klanten ook aan konden tonen dat het op de juiste manier plaatsgevonden heeft. Een hele geruststelling dus.

Voordelen van een goedkope container huren

Toen de papieren eenmaal verwerkt waren en afgevoerd werden, kwamen we erachter dat we veel meer afval hadden liggen in de loodsen. Dingen die kapotgegaan waren, dingen die we niet meer gebruikten en apparatuur die niet meer aangesloten kon worden door verouderde aansluitingen. We kozen nogmaals voor een goedkope container huren en lieten deze direct bij de loods plaatsen. De voordelen van een goedkope container huren vonden we vooral terug in het gemak tijdens het opruimen en verwerken van alle zooi die we verzameld hadden. Laten we eerlijk zijn: de loze plekken in een huis verzamel je al snel vol met verschillende dingen die je niet meer gaat gebruiken – maar wanneer je een complete loods vol kunt stapelen, dan gaat het uiteraard nog eens vele malen harder. Een goedkope container huren was dé manier om aan het werk te gaan. Allereerst omdat we de kosten overzichtelijk op papier hadden, en ten tweede omdat er veel meer in een container gaat dan je denkt. Zelfs wanneer je kiest voor een goedkope container huren. De mensen van BedrijfsAfval hebben ons daarnaast uitstekend geholpen door elke keer onze vervelende vragen te beantwoorden en elke keer direct de mogelijkheden voor te leggen rond een goedkope container huren. Wij zijn erg blij en hebben hierdoor meer meters kunnen maken dan we dachten.

De loods opnieuw indelen

Nadat we klaar waren dankzij een goedkope container huren, konden we beginnen met de loodsen opnieuw in te delen. Door een systeem te bedenken waarbij alles op logische plekken moet liggen, hopen we dezelfde problemen in de toekomst niet meer tegen te komen. Overigens gaan we werken met veel minder papier. De papieren die we hadden, willen we niet weer verzamelen. Daarom zijn we gebruik gaan maken van online oplossingen en een beter systeem met mappen die rouleren. Op die manier hopen we in de toekomst te kunnen werken aan een meer duurzame aanpak. Nu we weten hoe makkelijk een goedkope container huren is, weten we dat er in ieder geval altijd een oplossing is wanneer we een van de loodsen of magazijnen weer op moeten ruimen omdat we te veel spullen verzameld hebben. Ook wanneer dit papieren zijn met de namen van klanten of andere bedrijven die vertrouwelijk zijn.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn