Tijdregistratie

2 oktober 2018

Posted in Financiën en Verzekeringen

Het gebruik van tijdregistratie heeft niet altijd te maken met de controle van het personeel. Met deze gegevens wordt ervoor gezorgd dat het juiste aantal uren uiteindelijk uitbetaald worden en daarnaast ook bijgehouden worden in geval van projecten. Hier zijn meerdere manieren voor om dit bij te houden. Veel teams van bedrijven maken gebruik van excel-overzichten, maar dat moet weer overgezet worden naar een ander systeem om de gegevens verder te gebruiken. Met PersoneelSysteem zijn meerdere administraties met elkaar te combineren en hoeven gegevens niet meer overgenomen te worden. Op meerdere manieren kunnen de uren ingevoerd worden, vanaf meerdere locaties. Door middel van een smartphone, een laptop of desktop kunnen de uren bijgewerkt worden. Zelfs vanaf een prikklok op locatie kunnen de uren ingevoerd worden in het systeem. Werkt uw bedrijf nog met meerdere systemen om de urenregistratie bij te houden, neem dan contact op met PersoneelsSysteem om dit verder te moderniseren. Denk daarbij niet alleen wat uw bedrijf nu nodig heeft om de uren bij te houden, maar ook wat dit gaat betekenen voor de toekomst. Komen er meer uren bij, of moeten de uren op een andere manier vastgelegd worden, worden de uren ook voor andere administraties gebruik? Dit zijn belangrijke vragen als u de tijdregistratie opnieuw gaat inrichten.

De tijdregistratie via PersoneelsSysteem

De veelzijdigheid van tijdregistratie gaat u doen verrassen. Door het gebruikersgemak en vele koppelingen, gaat alles niet alleen sneller maar worden de gegevens ook nog inzichtelijker. Dat geldt niet alleen voor de mensen die de uren verwerken, maar ook voor mensen die deze moeten bijhouden. Stel dat de uren gekoppeld worden aan projecten, dan kan een projectmanager eenvoudig terugvinden hoeveel uur er besteed is aan het project en voor welke onderdelen. PersoneelsSysteem kan ingericht worden zoals toepasselijk is voor uw organisatie. Dat komt door de vele instellingen voor tijdregistratie die in het systeem verwerkt zitten:

  • Het afronden van de uren: bijvoorbeeld per 15 minuten of naar roostertijd.
  • Het instellen van pauzes en toeslagen.
  • Het invoeren van de starttijden en eindtijden.
  • Het versturen van meldingen naar de medewerker en managers.

Kies voor het bovenstaande een systeem wat het beste werkt voor uw tijdregistratie. Gelukkig beschikt PersoneelsSysteem over meerdere moderne technieken om de uren vast te kunnen leggen. Als eerste moeten de gebruikers toegang hebben tot het systeem. Dat kan door middel van een vingerscan of een sleutelhanger. Tevens zitten er terminals aan verbonden met gprs die de tijdregistratie op meerdere locaties mogelijk maken.

Het inrichten van PersoneelsSysteem

Wanneer u de moderne techniek leest en ziet op de website personeelssysteem.nl, dan is het zeer waarschijnlijk dat u nieuwsgierig raakt naar deze techniek. De overgang naar een nieuw systeem is altijd een moeizame stap. Het is een verandering binnen een bedrijf, medewerkers moeten leren ermee om te gaan en het overzetten van de informatie kan veel tijd kosten. Verder is het zoeken hoe meerdere gegevens met elkaar gekoppeld kunnen worden. Het is een proces waar deskundig advies erg handig is, ook om de tijdregistratie helemaal in te richten zodat de organisatie daar nog jaren profijt van gaat hebben. Daarnaast gaat het niet alleen maar de inrichting, maar ook het gebruik van de instellingen die mogelijk zijn. De website presoneelssysteem.nl geeft een goed beeld van het uiterlijk van de software. Zelfs hoe het eruit ziet op andere apparaten. Duidelijk is in ieder geval dat het meer overzicht moet geven in alle uren die besteed worden voor uw organisatie. Wellicht brengt het u op ideeën. Bespreek uw wensen, ideeën en behoeftes met de medewerkers PersoneelsSysteem zodat u hier zo effectief mogelijk gebruik van gaat maken.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn