Klantenservice Vodafone; eenvoudig contact

16 november 2016

Posted in Helpdesk en Servicedesk

deklantenservice - klantenservice vodafoneTegenwoordig gebeuren steeds meer zaken via het internet. Telefoonboeken bestaan bijna niet meer en steeds meer winkels verdwijnen uit het straatbeeld. Om toch contact te krijgen met een bedrijf, kun je online een contactformulier invullen. In de meeste gevallen is ook nog wel een telefoonnummer te  vinden, maar hier zitten haken en ogen aan. Stel je voor: je hebt een probleem met je Vodafone abonnement. Daarvoor kun je naar een filiaal in de buurt, maar vaak is het sneller om gewoon te bellen met de klantenservice. Vodafone staat dag en nacht voor je klaar, maar je moet wel eerst de juiste persoon te spreken krijgen. Hoe gaat dat in zijn werk?

  • Telefoonnummer opzoeken
  • Keuzemenu doorlopen
  • Vraag neerleggen bij een medewerker

Om te beginnen moet je eerst het telefoonnummer van de klantenservice van Vodafone opzoeken. Dit nummer is bij de meeste bedrijven te vinden op de eigen website, maar soms staat dit niet duidelijk aangegeven. Je hebt dan bijvoorbeeld verschillende nummers voor particulieren of bedrijven, of elk filiaal heeft een apart telefoonnummer. Kun je het juiste nummer niet vinden, dan kun je de hulp inschakelen van een externe dienst. Zorg in dat geval dat de gegevens die je gebruikt actueel zijn en je geen hoger tarief betaalt tijdens het bellen. Het telefoonnummer van de klantenservice van Vodafone staat gelukkig duidelijk vermeld op de website. Heb je het nummer gevonden, dan kun je gratis bellen met de klantenservice van Vodafone. Dit klinkt eenvoudiger dan het is: je krijgt eerst een keuzemenu te horen. Dit keuzemenu is bedoeld om je zo snel mogelijk met de juiste persoon in contact te brengen. Dit werkt echter lang niet altijd naar wens. Soms kun je niet goed verstaan wat er gezegd wordt, waardoor je de verkeerde knoppen intoetst. Het kan ook voorkomen dat je de opties niet goed begrijpt en zo met de verkeerde persoon verbonden wordt. In het ergste geval kan degene die je uiteindelijk aan de lijn hebt niks voor je betekenen. Je wordt dan doorverbonden met een andere afdeling en moet opnieuw je verhaal doen, of de verbinding wordt verbroken en je kunt opnieuw bellen.

Klantenservice Vodafone; altijd bellen!

Veel mensen proberen de klantenservice van Vodafone daarom niet eens meer te bereiken. Het is voor sommigen meer moeite om de juiste medewerker aan de haak te slaan, dan te leren leven met het probleem. Dat is natuurlijk een verkeerde instelling. Je kunt de klantenservice van Vodafone altijd bellen. Zij staan je graag te woord en helpen je bij het oplossen van al je problemen. Je kunt terecht voor vragen over je mobiele abonnement, je dataverbruik, of je televisieaansluiting. Ook helpt men je graag bij algemene vragen of praktische zaken, zoals het doorgeven van een adreswijziging. Laat je dus niet tegenhouden door een keuzemenu. Heb je hulp nodig? Neem dan altijd contact op met de klantenservice van Vodafone! Wanneer je scherp luistert en goed oplet kom je vanzelf bij de juiste medewerker terecht.

Uitgeschreven keuzemenu

De verschillende keuzes in het keuzemenu komen razendsnel voorbij. Heb je even iets gemist, dan kun je gelijk opnieuw beginnen. Gelukkig zijn er sites waar het hele keuzemenu voor je staat uitgeschreven, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje op http://deklantenservice.nl/bedrijven/vodafone-klantenservice. Op deze site staat het keuzemenu van de klantenservice van Vodafone helemaal voor je uitgeschreven. Je kunt dus precies uitzoeken wat je moet doen, nog voordat je de telefoon oppakt. Surf snel naar bovenstaande site en laat je informeren. Je hebt de klantenservice van Vodafone dan zo te pakken!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn